Pracoviště
Fibichova ul. 4867/37
586 01 Jihlava
Pracoviště
Čajkovského ul. 665/17
586 01 Jihlava
Drobečková navigace

Úvod > Objednávka

 Objednávka

Od 9.7.2018 funguje pro naše pacienty pouze pobočka na Čajkovského ulici č.17 v Jihlavě,pobočka na Fibichově ulici č.37 je od 9.7.2018 do odvolání uzavřena z důvodu plánované rekonstrukce. Omlouváme se za přechodné komplikace!

 

OnLine objednávkový systém

 

Online objednavani 1.jpg                         Online objednavani 2.jpg      

Pro objednávací systém platí následující pravidla, která prosíme naše pacienty a klienty respektovat:

1.) Objednávací systém je pro naše pacienty k dispozici v Po, Út a Pá, přičemž v tyto dny platí, že objednaný pacient online má přednost před pacientem neobjednaným. Neobjednaní pacienti budou a mohou být v tyto dny také ošetřeni, ale pouze v případě volné kapacity mezi pacienty objednanými a po předchozí telefonické domluvě s ošetřujícím lékařem na telefonním čísle 605 836 846.

2.) St a Čt nadále zůstávají pro pacienty k dispozici bez objednávání, ošetření pacientů v tyto dny bude nadále dáno pořadím v čekárně, množství ošetřených pacientů za den bude v tyto dny dáno opět kapacitními možnostmi našeho zařízení.      

 

Žádáme naše klienty a pacienty, aby se neobjednávali, byli-li v našem zařízení v posledním půl roce vyšetřeni a léčeni, na dopolední termíny ke vstupnímu vyšetření, ale výhradně na odpolední termíny určeným ke kontrolním vyšetřením. Dopolední termíny jsou striktně vyhrazeny novým pacientům právě k vstupním vyšetřením. 

Upozorňujeme naše klienty a pacienty, že možnost měnit, spravovat, přesouvat a rušit termíny vyšetření online má v tomto našem systému pouze pacient registrovaný. Pacient, který se objedná k vyšetření jako neregistrovaný, nemůže objednaný termín sám online jakkoliv měnit či rušit.

Dále upozorňujeme naše klienty a pacienty, aby objednané termíny k vyšetřením rušili pouze ze závažných důvodů
(např. nemoc, atd.) a případná neúčast na objednaném vyšetření byla dána našemu zařízení s dostatečným předstihem na vědomí. Vzhledem k obrovskému přetlaku pacientů v našem zařízení, jinak nelze pacientům, kteří objednané termíny nedodržují a bez omluvy se k vyšetření nedostaví, garantovat, že v našem objednacím systému nebudou příště upřednostňováni pacienti, kteří objednané termíny dodržují, případně ruší pouze s omluvou. Pokud se pacient neomluví z naplánovaného vyšetření, blokuje pochopitelně místa dalším klientům , kteří by se rádi k vyšetření jinak dostavili, ale právě pro obsazené termíny bohužel nemohou.