Pracoviště
Fibichova ul. 4867/37
586 01 Jihlava
Pracoviště
Čajkovského ul. 665/17
586 01 Jihlava
Drobečková navigace

Úvod > Časté dotazy

Časté dotazy

Otázka:
S jakými zdravotními pojišťovnami má Vaše zařízení uzavřené smluvní vztahy?
Odpověď:
Naše rehabilitační centrum má uzavřené smluvní vztahy se všemi zdravotnímu pojišťovnami bez výjímky, žádný z klientů se tedy nemusí obávat, že by byl pro příslušnost ke své zdravotní pojišťovně neošetřen, nepřichází to vůbec v úvahu.

Otázka: 
Je pravda, že se u nás platí za procedury, které jsou v jiném rehabilitačním zařízení či lůžkovém rehabilitačním zařízení  hrazeny pacientům plně zdravotní pojišťovnou ze zdravotního pojištění?
Odpověď: 
Ne, samozřejmě to není pravda. Naše zařízení má uzavřenu smlouvu se všemi zdravotními pojišťovnami bez výjímky, takže placení za péči, která je plně hrazena z veřejného zdravotního pojištění, pochopitelně vůbec nepřipadá v úvahu.

Otázka: 
Jaké druhy léčby tedy ve Vašem zařízení plně hradí zdravotní pojišťovny z veřejného zdravotního pojištění? 
Odpověď: 
Jedná se pochopitelně o vyšetření lékařem-cílené či kontrolní, manipulace a mobilizace periferních kloubů a páteře, dále o kompletní a velmi široké spektrum elektroléčby, aplikaci magnetoterapie, aplikaci ultrazvuku, aplikaci teploléčebných procedur - mikrovlná a krátkovlná diatermie, lokální kryoterapii, dále léčebnou tělesnou výchovu-individuální, skupinovou či na neurofyziologickém podkladě, vodoléčbu a v neposlední řadě o techniky měkkých tkání a masáže reflexní a vazivové.  

Otázka: 
Jsou ve Vašem zařízení k dispozici i druhy léčby, které nejsou hrazené z veřejného zdravotního pojištění a tuto péči si tedy musí hradit v plné výši sám pacient?
Odpověď: 
Ano samozřejmě jsou, jedná se zejména o kompletní spektrum laseroterapie, terapie rázovou vlnou, baňkování a akupunkturu,
dále klasické masáže. Můžeme našim klientům nabídnout i některé druhy lázeňských procedur, jako je aplikace plynových injekcí CO2, lymfatické masáže a mnoho dalších.

Otázka:
Jak je možné, že jsem u Vás platil za proceduru, která by měla být hrazena ze zdravotního pojištění? 
Odpověď: 
Je to možné pouze v případě, že jste si tuto proceduru vyžádal sám, aniž by byla indikována (doporučena) lékařem. Je-li zdravotní indikace a léčbu doporučí lékař, není možné, abyste za léčbu platil.

Otázka: 
Mohu k Vám přijít i bez lékařského doporučení? 
Odpověď: 
Ano, samozřejmě můžete.

Otázka:
Jakým způsobem se lze k Vám objednat k vyšetření a konzultaci svého zdravotního problému?
Odpověď:
K vyšetření do našeho zdravotnického zařízení není třeba se v čase 7,30-15,00hodin objednávat, lze přijít k vyšetření s jakýmkoliv problémem kdykoliv během ordinační doby lékaře. Po vyšetření lékařem, bude-li nutná další rehabilitace, je teprve dále po domluvě s fyzioterapeuty plánováno další pokračování v léčbě dle časových možností našich klientů a našich kapacitních možností. Vždy bez výjimky se snažíme vyjít našim klientům plně vstříc!V časech 7-7,30hod a 15,00-16,00hodin jsou již ošetřováni pouze řádně objednaní pacienti-viz sekce objednávka.   

Otázka:
Jak často je vhodná pravidelná rehabilitační péče?
Odpověď:
Odpověď na tuto otázku není úplně jednoduchá. My doporučujeme našim klientům pro udržení optimálního zdravotnímu stavu absolvovat rehabilitační léčbu 1-2x ročně dle potíží. Řada u nás léčených onemocnění má sezonní charakter, např. bolesti kloubů a páteře jsou obvykle nejvýraznější na jaře a na podzim. To ale neznamená, že bude-li mít pacient potíže jindy, bude čekat na tato období. Dostavit se k vyšetření a rehabilitaci mohou pacienti pochopitelně kdykoliv, budou-li potíže. Přesto určitá pravidelnost je i v případě rehabilitace na místě, stejně jako u zubařů, gynekologů a v jiných oborech medicíny, ale bohužel záleží i na úhradových vyhláškách MZdr.ČR a regulačních omezeních jednotlivých ZP a jejich znění pro každý rok. 

MÁTE NA NÁS DOTAZ? KONTAKTUJTE NÁS NÍŽE

Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů